M

usic

SHINE A LIGHT ON MY BAND

ONLIGHTNING IS MET THE DIRTY DENIMS VERWEVEN EN ANDERSOM. 

HIER IS WAAR DE INTERESSE IN MUZIEK MARKETING ÉN MINDSET STARTTE. DE BAND IS EEN TESTCASE: ALLES WAT WERKT VOOR M’N EIGEN BAND LEER IK AAN ANDERE MUZIKANTEN. 

WE NOEMEN ONZE MUZIEK ‘HAPPY HARDROCK’ EN ONBEWUST KWAM ZO ALLES BIJ ELKAAR. HIGH ENERGY, POSITIEVE MINDSET, ROCK & ROLL, VRIJHEID, PLEZIER EN ZELF DE CONTROLE HOUDEN OVER JE EIGEN MUZIKALE GELUK.

the dirty denims

je voelt je gelukkig als je doelen behaalt. en dat kan ook met muziek die niet standaard op de radio wordt gedraaid. Ik ontdekte (en iedere dag weer) wat online marketing voor jou als muzikant kan doen, zélfs als je niche muziek maakt. want er zijn altijd liefhebbers, je moet ze alleen weten te vinden. 

ook mindset is een niet te onderschatten onderdeel. ik zie soms muzikanten eerder stoppen dan het eigenlijk hoeven.

in mijn trainingen en openbare content deel ik regelmatig de ervaringen vanuit m’n eigen band. daarom hierbij een korte kennismaking:

 

 

“The Dirty Denims maken Happy Hardrock: hardrock waar je blij van wordt. Gecombineerd met rock ‘n roll, powerpop en een vleugje punkrock klinkt het als AC/DC, KISS, Joan Jett, Ramones en The Donnas. Live zijn deze dames en heren op hun best; een energiek spektakel van een band die plezier uitstraalt, oog heeft voor het publiek en zichzelf vooral niet te serieus neemt.

De organisatie van Lowlands omschreef hun muziek als “poepstrakke punk- en hardrock, met riffs uit het arsenaal van the Ramones en AC/DC. Met een stem die ‘s zondags aan tafel het vlees snijdt met Joan Jett en Debbie Harry levert podiumbeest Mirjam het herkenbaarst element. Met hun catchy songs weten The Dirty Denims je humeur dan ook pijlsnel op te krikken, vieze spijkerbroek of niet.”

The Dirty Denims speelden o.a. op Lowlands, Rockin’ Park, Zwarte Cross en Bospop en speelden supportshows bij o.a. Slash, Whitesnake, Golden Earring, Extreme, Cheap Trick en Steel Panther. Met het nummer ’24-7-365′ werden ze 3FM Serious Talent, speelden ze in De Wereld Draait Door en haalden ze de soundtrack van een “The Office”-teaser op de Zweedse Comedy Central én werd het nummer gebruikt in een promocampagne van het Belgische Comedy Central. Het nummer “Back With A Bang!” staat op de compilatie-cd bij Classic Rock magazine UK, editie november 2017 (oplage 70.000 stuks wereldwijd).”

wil je meer weten? check WWW.THEDIRTYDENIMS.NL

LET’S CONNECT

GEGEVENS

onlightning
mirjam@onlightning.nl

kvk: 72223812
btw: NL001802291B85

SCHRIJF JE IN VOOR UPDATES